Gissa vem

 
Believe it or not, men här sitter jag och bloggar. Året är 2016 och jag lever fortfarande. Som det kanske har märkts, så har jag haft en lång paus från starstable. Anledningarna till det är många, varav den främsta är att lusten har inte funnits. Jag är en människa som avskyr rutiner, avskyr att göra samma sak dag ut och dag in. Och tidigare så har jag bara haft levling och en massa rykten att bygga upp. Och det säger jag fortfarande bara "blä"åt. Sen så har jag inte haft nån dator som klarar av sso heller, då det är ett relativt krävande spel.
 
Så månaderna har gått och jag har spenderat min tid på andra saker. Men jag har aldrig glömt den här virtuella världen som jag ändå är ganska förtjust i. Dessutom så visste jag ju att Frida fortfarande höll igång, så för drygt en vecka sedan så installerades sso på min macbook och Hanna Winterforest satt återigen på sina gråa springare (Fast just då var det en gul springare, då det var Coral)
 
Jag kan inte säga att jag är tillbaka. Men just denna vecka så har intresset varit stort. Det finns så mycket saker för mig att göra och så många nya grejer/platser att upptäcka. Saker är annorlunda, absolut. Frida är aktivare än någonsin känns det som, haha. Hon har gått och blive ägare i nån stor, snoffisig klubb där de verkar vara ett härligt gäng. För min egen del så springer jag nu runt klubblös, men det passar mig bra. Jag vill fokusera på att komma ikapp, har haft galet många uppdrag. Sen får vi väl se vad som händer, kanske tröttnar igen ;) 
 
Nej men, jag vill bara skriva av mig någonstans. Jag lär väl inte bli kvar på den här bloggen, främst för att det inte är min användare och främst för att den hör som till en annan tid. Känner jag att jag vill fortsätta blogga så ska Frida hjälpa mig att skaffa en egen, suger på grafik och allt vad det där heter .___. den saken har inte ändrats iaf.
 
Det blir ingen bild till det här inlägget. För ärligt talat så har jag glömt hur man gör xD och på min mac så fungerar ju tydligen inte vissa saker (som att göra röda hjärtan, stor besvikelse) men printscreena borde gå va?
 
Aja, over and out.
 
p.s det absolut bästa med att vara tillbaka är att jag "fick" tillbaks min bästis. Vad jag tyck om den människan! <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback