Ligger lågt II

Flikar in att jag också har motivationen, verkligen motivation. Är grymt pepp på att både blogga och spela faktiskt :o tyvärr inte motiverad på dagliga och levling *suckar*
Och så har jag kommit på ännu mer hur mycket jag otrivs med mitt utseende på ss, tyvärr kan jag inte ändra det jag vill ändra. Och skapa en ny karaktär känns inte värt det .___. så det får fortsätta vara som det är
Kanske så tvingar jag in Frida på mitt konto så hon får fixa dagliga åt mig ;) Haha nej, så hemskt.
Har också gått med i en ny klubb som verkar helt okej, åtminstone så duger den fint tills jag hittar något mer passande.

Men jag gör faktiskt lite dagliga! sakta men säkert.... super sakta men super säkert... i guess...

 
Ps: Vi har inte snackat färger än, men jag är helt inne på chockrosa ;)
Ps II: Jag avgudar Fridas nya arab *-*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback