Genialisk design

Är det bara jag som älskar Banan-tröjan man fått av hästmarknaden? Jag har svårt att låta bli det moderiktiga plagget när jag far runt i Jorvik! Haha. Vad andra tycker är en annan sak. Har faktiskt fått en kommentar om att tröjan är ful.. Spännande nog. 
 
Nae. Men annars då. Försöker få lite koll på karaktären igen. Fixar med lite hästar och gör uppdrag. Woho. Har massor med idéer för vad som skulle kunna göras för att få spelet att bli roligare, men sen gäller det att faktikst göra det i spelet också, och det är bra mycket tråkigare än vad det verkar i mitt huvud när tankarna slår mig. Så vi får väl se vad som dyker upp i framtiden och om det blir fler crazy äventyr. För den delen planerar jag två tidiga födelsedagspresenter till mig själv i veckan. Haha. Blir ju officiellt vuxen på riktigt på lördag.. Urk. Måste man vara social då? ;)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback