Finalmente

Nu känns det äntligen roligt att spela igen, även lite av det gamla suget har kommit tillbaka. Igår så var jag, Frida, Em och Turbo och sprang runt ett tag. Spanade bland annat in Pintas nya strand som ser lovande ut *-*

Idag så tog jag ut Coral för att hinna ikapp med lite uppdrag. Eftersom Coral knappt blivit riden så har hans kondis försämrats något otroligt -.- gäller att börja om helt med den punkten, tråkigt nog.
Men idag så har vi träffat Ferdinard och hans fru Eddie. Hjälpt dem med hästar, hjul, morötter och smörgåsar. Ja ni vet allt sånt som ni mest troligt redan gjort xD
Sen så träffade vi på Silverglades urmakare Big Bonny! *-* Hon ska vi även träffa igen imorgon, trevlig filur det där!

Sedan så hann vi också träffa Starshine och påbörjade sökandet efter Lisa. Även det ska vi fortsätta med imorgon.

Måste säga att dem flesta uppdragen är riktigt roliga att göra, teamet har kämpat på bra med dem. Även hästarna som kommit är himla snyggt gjorda och det är roligt att se :D
Ikväll så ska jag förhoppningsvis hinna levla lite är tanken. Och inom en snar framtid ska en ny fyrbent vän komma! Och nej, det är ingen av tinkrarna... ;)
 

Ni får ursäkta om bilden blev konstig. Har helt glömt bort hur vi/jag brukade klippa dem :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback