Dressyr med Skutt

Tog och red igenom Skutt ordentligt idag. Det märks att han är ung och relativt outbildad. Han tar inte skänklarna rätt och jobbar inte med bakbenen, trampar inte under sig ordentligt.
Dessutom så har jag märkt att han är svår att tränsa :o första gångerna trodde jag att det berodde på den nya miljön och att han behövde landa lite. Men det måste vara något som skett under tränsningen för han tycker inte om det alls, ibland får jag till och med plocka isär tränset och sätta del för del på honom .___.
Ska ta och ringa ägaren så kanske jag får veta mer om det här.

Men i övrigt så är han lika charmerande som vanligt :D

(Picmonkey vägrade låta mig klippa bilderna så det blir ett bildlöst inlägg idag, kanske får upp dem senare!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback