Ingen ork egentligen.. Men ny frissa!

Jag har tagit en lååång paus från Star Stable, och tror inte att jag kommer tillbaka och blir aktiv nu inom snar framtid - men vem vet. Idag tassade jag iallafall in i stallet och kollade till hästarna. Stallhjälpen sköter sig bra men jag såg att Chifens nu lite vildvuxna man hade blivit lite väl just vildvuxen. Så då jag ändå var ute tog jag  med honom upp till Firgrove och frisserade om honom! Nu är han återigen kortklippt och jag tycker att han är rätt snygg i det min kille! Passade på att rida igenom honom lite grann då jag ändå var upp i sadeln. Alla mina hästar är nog relativt sega vid det här laget då ingen av dem blivit riden på särskilt länge och då dem står och tuggar mat i hagen hela dagarna - Ops.. Men förhoppningsvis blir det bättre snart! :)
 
*pekar uppåt* knasig vinkel of doom
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback