Error..

Hade inspekterat näten i Moorland, rider lugnt och sansat till ridhuset och fiskar där. Eftersom jag var nära Gåd så passade jag på att fiska där också samtidigt. Men självklart så dyker den här härliga error rutan upp innan jag hinner lämna in något av det, dubbelt blä -.-
Orkar inte logga in och göra om det igen -.- och så blev man klar med uppdragen om Isolde och Loke idag. Återigen finns det bara dagliga kvar! Men ska försöka göra dem dagliga i SB varje dag hädanefter. Vill bli beundrad med Jorvikstallet nu

Ska ta ut Turbo senare och hoppa honom i ridhuset senare idag eller imorgon hade jag tänkt! Nu när han inte blivit riden på ett tag håller han verkligen på att explodera! Står antagligen och laddar i boxen just nu :o

                                                                      Arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback