Dem nya uppdragen

Varning för eventuella spoilers...

Började idag först med uppdragen, blev tyvärr klar med dem också. Om jag hade vetat att dem skulle ta slut redan första dagen hade jag delat upp dem. Men men, så går det!
Uppdragen får pluspoäng från mig, det var roligt med lite detektivarbete och gillar sjäva storyn. Det sämsta var att jag trodde det var en annan person som snodde hönsen, haha.


Säker på att ungen inte attackerar....?


Coral verkade också uppskatta det lite annorlunda jobbet som att rensa fält, bära säckar, hälsa på hos grisarna och korna. Gillar också att vissa personer på gårdarna inte var sådär mjuk och 100% vänlig. Roligt att se lite humör hos dem också! :D


Usch att dem tog slut, nu har jag bara dagliga att göra tills nästa uppdatering med uppdrag. Finns nackdelar med att vara i level 15.... nothing to do förutom dagliga i massor!
Men ser fram emot fortsättningen på det här.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback