Det där som kom...

Kan inte säga att jag nöjd med dagens uppdatering. Visst är Hästön bra att ha till hands men ju mer jag tänker på den så känns det så opersonligt att samla hästarna på hög där borta bland tusentals palmer och lär få dåligt samvete om jag inte skickar iväg dem på lyx D:
Och chatten ser jag inte heller som något positivt. Tycker inte alls om när säg-chatten blinkar, nu lär den ju göra det oftare. Sen att globala bara gå att se vid byarna igen... ja, tänker inte ens kommentera det. Jag ville ha en lugnare chatt, men det här var inte vägen jag hade tänkt mig dit .___.
Men men, kanske bara jag som är petig. Det kan ju bli bra det här också!

Man kan visst inte se globala vid Moorland, nu är jag sur. Riktigt sur.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback