Turbos dag idag!

Det här är då min allra första häst, Wildfire.

Eftersom Quicky var på dåligt humör imorse så fick Turbo göra mig sällskap på alla champ idag!
Vi startade med Gåd's championat med hyfsat reultat. Vi for in i några pumpor i början fast tog igen det senare och slutade på åttonde plats.
       Väldigt matchande outfit här ja.

Andra champet idag var också Gåds, och den här gången brakande vi in i en hamnarbetare men lyckades ta oss ett snäpp högre så det blev en sjunde plats!

Sedan var det VDC på schemat, gick super tills Turbo tydligen tyckte att vi var smutsiga för det blev ett dopp i floden (Silversong)
Detta gjorde dock att vi kom in som tolva..

 
Till sist var FGC (som inte är någon favorit) och där märktes det att Turbo var trött så avbröt efter halva banan och hejade fram Frida och Nova istället!


Kan avsluta med att jag är stolt över min älskade häst. Han kan han! även om det går som det går.

/Hanna Winterforest
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback