Halloj Världen!

Hej hej, mitt namn är då Hanna och är hela 16 år (känner mig som en knatte jämfört med Frida, fast hon verkar ju kunna stå ut med mig ändå :D ) 
Är en riktig nybörjare på bloggar så ni får ta i beräkning att det lär se små konstigt ut ibland, men men !
Övning ger färdighet!
Utanför datorn grejar jag också med hästar.
Har även ett intresse av att teckna och spela gitarr lite då och då. Gitarren har det dock blivit mindre och mindre av och lär försvinna helt snart.

Star Stable började jag också spela för mer än ett års sedan, fastnade helt och idag är det en del av vardagen att logga in, sköta hästar, fixa uppdrag och vad man än hittar på i denna fantastiska värld.



Detta är är en av mina fina hästar, Quickwhisper (Quicky)

 
      
I vår väldigt fina tävlingsoutfit!


/Hanna Winterforest
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback