Morgondagen har jag ej sett...

...och tänker inte göra heller.
Imorgon ska jag bokstavligen gräva ner mig i jorden och gå i ide tillfälligt. Loggar antagligen så sent som möjligt in på kvällen och fixar bron. Jäkla skit ! vill ju också in i SB imorgon!
 
Men annars är jag okontaktbar och försvunnen från jordens yta. Tur att man har stallet som underhåller i princip hela dagen.

Idag så ska Quicky ridas igenom ordentligt! hon har vilat sitt ben då hon gick ner på knä på ett champ som slutade i halt och lite smått uppskrapad häst. Vi har lätt byggt upp styrkan i benet igen och idag är det dags för ett ordentligt ridpass
Får se vad vi hittar på för något!

Väldigt gammal bild, haha. Quickys man har växt ut ordentligt sen dess bilden togs!


 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback