Maybe, maybe not

Det här är min plan.
Stryk förra inlägget om du nu hann läsa det, tänker försöka komma tillbaka.
  • Först och främst ska jag ha en maxgräns på två hästar i stallet som mest när hästön kommer.
  • Ska strunta totalt i dagliga och i att levla tills jag verkligen vill det.
  • Kommer försöka återfå stallkänslan och ridkänslan i spelet ! det här spelet är mer än bara ett spel...
  • Ingen häst får köpas in om inte mina nuvarande hästar är i maxad level
  • När jag väl börjar med dagliga igen kommer jag ha begränsat område som utökas med tiden
  • Ha roligt!
Nu känner jag mig ganska så pepp på att börja spela igen, men blir inte förvånad om den känslan är över imorgon.
Och datorn verkar ställa till det ordentligt för mig också, så här jobbig brukar den inte vara.

Måste erkänna att jag skulle känna mig ganska så lost utan Frida.
Oavsett vad det än gäller så finns hon där både i medvind och motvind. Tack
 
Nej men vi får se vars hela det här leder, kanske ger jag upp i samma minut som det här publiceras, haha!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback