ute på jakt

Idag bestämde jag mig för att ge mig ut på jakt! Så jag planterade ett bete i Hannas brevlåda och följde henne sedan på ett säkert avstånd när hon kommit in. Helt ovetande om att det var jag som lagt ut betet blev hon redigt besviken att det inte var mer spännande än så. Tyvärr fick jag själv inget jaktbyte idag då min brevlåda var full (miss från min sida). Att hon dessutom såg mig då hon misstänksam och rädd flydde från platsen hör inte hit! 
 
*Hajen themesong*
 
Men istället för att sura över en misslyckad jakt började vi istället ragga medlemmar och fick rätt bra respons! Förhoppningsvis hittar vi ännu fler lika trevliga spelare som vill joina vår galna lilla trupp! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback