Say hi to Wolf

Igår kväll kom han hem till mig. Tyvärr blev det för sent för att jag som utlovat skulle hinna presentera honom. Haha. Men här har ni honom - Wolfheart. Min nya ögonsten. Han är långt ifrån ett spontanköp då jag som nämnt haft ögonen på honom i flera månader. Wolf är som ni ser en Frieser, han är valack sedan 7 år tillbaka och är nu 14 år gammal. Han har ett stabilt psyke och är en fantastisk individ vilket var det som snabbt fångade mitt intresse. Att han dessutom har ett väldigt fint och jämt steg är ju ett fint plus i kanten. Jag har inga vidare planer med honom mer än att han ska tränas och att jag förhoppningsvis ska kunna utbilda honom vidare inom dressyren. Men vad som visar sig vet ingen. Haha. Han kanske inte alls har samma planer som jag! 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback