Rättar till problemet

La ju upp det här tidigare, men stryker det helt då det inte alls fungerar -.-

  • Först och främst ska jag ha en maxgräns på två hästar i stallet som mest när hästön kommer.
  • Ska strunta totalt i dagliga och i att levla tills jag verkligen vill det.
  • Kommer försöka återfå stallkänslan och ridkänslan i spelet ! det här spelet är mer än bara ett spel...
  • Ingen häst får köpas in om inte mina nuvarande hästar är i maxad level
  • När jag väl börjar med dagliga igen kommer jag ha begränsat område som utökas med tiden
  • Ha roligt!
Tänker nog ta en paus igen, känner ingen alls motivation för någonting i ss. Mest att jag loggar in bara för att göra det :o Allt som finns där är bara att bygga rykten och levla hästar. Dagliga i massor? Nej tack.
Men lär åtminstone logga in och sköta hästarna, vill inte få tillbaka den röda smileyn och självklart titta till hur det utvecklar sig med klubben! :D
Men i övrigt är jag off ett tag, sen händer det ju ändå grejer IRL runt den här tiden så tiden kanske blir knapp hur som helst!
Nej nu kära människor, säger jag godnatt och hej hej sängen :')
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback