Nu har det spårat ur!

 
Klagoinlägg deluxe

Nu på kvällen var Globala chatten om möjligt vidrigare än vanligt. Att små barn kan sitta och skriva så som dem gjorde är rent ut sagt gräsligt. Om jag som förälder kom på min 11 åring med sånt där hade jag kastat ut allt vad hetat dator och elektronik genom fönstret. FYF*N!!
 
I efterhand är jag brutalt elak på att jag inte tänkte på att ta deras namn och skicka vidare direkt till teamet. Jag blir så förbannad på folk som inte kan bete sig! Usch! Såna människor ska inte hålla till bland andra vare sig i verkliga livet eller online. Och så unga människor?! Håll koll på era barn och vad dem skriver parents. Eller om du som läser detta själv vet med dig att du passar in i det här scenariot - skärpning!
 
När jag som ändå tålig 19 åring loggar ut för att jag är ÄCKLAD av vad yngre skriver i ett HÄSTSPEL så är det illa!
God natt! -.-
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback