Guess who's back

... back again, 
Snus is back, tell your friends
 
Nae. Men igår kväll kom Snusan aka Silversong hem till mig igen. Jag sålde henne förut efter att ha insett att jag inte hade tid för en unghäst... Det var ett svårt beslut men var tvunget att hända. Den nya ägaren lovade mig att hon skulle få ett varaktigt hem tills det att jag kände att jag kunde ta hem henne igen och erbjuda den tid och kärlek hon är värd. Tyvärr fick jag meddelande från ägaren nu för någon dag sedan att hon planerade att sälja Snus vidare då hon inte längre kände att hon hade tålamod eller motivation. Jag blev lite ställd med tanke på vårt avtal tidigare, men vad kunde jag göra? Så jag stod i valet och kvalet om ifall jag skulle hjälpa till med försäljningen och se till att hon hamnade i ett nytt långvarigt hem, eller om jag skulle köpa tillbaka henne. Det slutade med att hon kom med transporten igår kväll och nu är hon i min ägo igen. Förhoppningsvis har jag tid med henne denna gång och jag hoppas att det blir lättare nu när hon faktiskt är inriden och relativt stadig jämfört med när jag köpte henne första gången - då meningen var att jag skulle rida in henne. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback