Snus visar framfötterna!

Idag var det klubbtävling i Dressyr och Stilhoppning! Var anmäld till båda och tyckte det var jätte kul även om jag var grymt nervös... I sista sekund valde jag att låta Snus gå hoppningen och dressyren. Dressyren skulle egentligen Wolf ha gått men programmet passade inte honom, och han kändes för framtung i vissa rörelser. Men Snus gjorde ett strålande jobb och vi vann Dressyren! Haha mycket bättre än vad jag kunnat tänka mig då jag ändå hade bra motstånd! I hoppningen gick det sådär. Både jag och Snus var lite övertaggade och vägarna blev under all kritik sådär ;) Men är himla nöjd ändå med dagen! Tackar Hanna och Quicky för en strålande insats som lyckobringande publik! :D Väldigt roligt event och alla som deltog var jätte duktiga!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback