Hejsan svejsan!

Jag skulle nog näsan vilja påstå att spellusten är tillbaka. Med lite tid från spelet, nya bra uppdateringar, kommande bra uppdateringar och ingen press sitter jag nu fastklistrad nån timme eller två per dag igen. Vad som hänt dem här tre dagarna jag spelat är att jag levlat Wolf, så han är nu i level 8 blir 9 efter dagens tredje lopp kan jag tänka mig, och jag har blivit beundrad med Jorvik Stallet. Dessutom gjorde jag klart dem gula uppdragen (tror jag) och har därför blivit vänligt inställd med Goldspurs. Jag kan även säga att jag fattat tycke för en ny fyrbent individ, samtidigt som jag lägger mycket energi och funderingar över en annan fyrbent väns framtid. Vi får se vad som händer i stallet framöver. 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback