Vad är det för knep dem försöker med?

Idag fick vi äntligen den efterlängtade hästön som vi väntat på så länge. Funktionen i sig kommer att komma väl till hands för många och jag själv hade inte räknat med annat än att det skulle kostar en slant att skicka iväg sin häst. 
 
Men ta en titt på detta.
 
 
Jag skulle nästan vilja påstå att dem kör lite fult spel här. Det finns som ni ser två sätt att skicka iväg sin häst. Den ena är en fantastisk lyxsemester för brutala 149 sc då hästen kommer hem i topform och får leva ett drömliv på semestern. Det andra alternativet är en budgetsemester som kostar antingen 1200 js eller 29 sc, här har hästen det bra, men inte mycket mer än så och kommer sedan hem med gul smiley. 

Ska man analysera bilderna på dem två hästarna som dem valt att använda så känns det som om dem valt väldigt taktiskt. Den övre hästen sprudlar av energi och glädje medan den undre ser lite hängig och nere ut. Är det för att dem på något sätt spelar på vårt samvete? Att dem vill att vi ska känna att "nae.. alltså lyxsemestern är ju ändå bättre.." ?? För jag är sån att jag har på tok för starka känslor för mina hästar i spelet, och om dem kommer hem med gul smiley så känns det inte som om dem blir ordentligt omhändertagna (det är ett spel, jag vet, men ändå!) jag tycker därför att funktionens upplägg när det gäller att skicka iväg hästarna är väldigt fult spelat av teamet, men jag hissar definitivt funktionen. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback