A slight makeover

Jag vet att Nova tar upp 70 % av bilden, men det är mig det är frågan om denna gång. Var in till salongerna runt om Jorvik och kollade runt lite. Velat byta hår länge men aldrig egentligen vågat eller hittat något som kan mäta sig med det långa röda jag haft. Sen slog det mig att det finns faktiskt ett jag tycker är himla snyggt! Så varför inte testa? Så lite velande och dumsnålhet senare står jag här nu med min nya hårfärg. Är lite hata eller älska känsla över det, och var livrädd för vad jag skulle tycka då det trots allt var väldigt dyrt in my opinion. Men jag hade tur och jag älskar det! Trivs bra i det än så länge och hoppas att jag ska göra det ett tag framöver också!  Sminket är bara en liten uppfräschning av det gamla jag haft!

 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback