Det händer saker *-*

 
Frida jobbar som en bäver med den nya designen nu och än så länge så är den verkligen jättefin! *-*
Jag med min bristande kunskap på området är inte så mycket till nytta, kommenterar då och då arbetet bara. Men headern är underbar, guldstjärna till den! :')
I övrigt så händer det inte mycket. Är relativt (läs väldigt) oaktiv så alla mina hästar har en ilsken röd smiley, not good at all .___. för några dagar sen sa jag att jag hellre silar sand i Sahara än att spela. Men riktigt så illa är det faktiskt inte, fast fortfarande oaktivt.

Men jag känner på mig att med den nya designen så får man ny motivation att både blogga och spela, så vi väntar in den *-*

Arkivbild

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback