Oh.. beslutsångest !

Fastnar ganska rejält för dem tre nya hästarna!
När jag såg bilden första gången så tyckte jag inte den vita var så speciell, den gjorde dock större intryck på mig i spelet. Den gråa är ju hur mäktig som helst, vad mer kan man säga? Men då äger jag 3 gråa hästar..nae..

Den bruna är hemskt fin..åh.. vilket jobbigt val ! lär ju inte köpa någon alls bara för att jag inte kan bestämma mig...

I övrigt så låter Hästön opersonlig men praktisk.. fast ja, jag vet inte riktigt. Vi får se helt enkelt

                         Prins tyckte det här skeppet var otroligt fascinerande, tror han vill ut och resa!

/Hanna Winterforest
Kommentarer
Esmeralda Silverforce säger:

Personligen älskar jag idén med Hästön, jag har haft sån grov ångest över att fylla mitt stall om det skulle komma nya hästar som jag ville ha x)

Svar: Jo precis, den är ju toppen på många sätt! :D Får dåligt samvete över dem hästar jag inte rider så mycket.. då är det också bra med Hästön! :)
♠ Frida Silverfield ♠

2013-10-09 | 22:02:28
Bloggadress: http://monokerus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback