Min syn på outfits

I spelet och på olika bloggar ser man ständigt hur andra spelare matchar hit och matchar dit. Olika outfits varje dag och samma sak för hästen! Jag tycker att det är kul att folk hittar på olika stilar och dylikt, men kommer aldrig att förstå mig på det själv. Haha. När jag har hittat en outfit som stämmer bra, vilket jag nu har sedan en pinsamt lång tid tillbaka, så är det ytterst lite som kan skilja den åt från dag till dag. Min garderob är som dem flesta andras fylld med olika klädesplagg och massor man kan ha roligt med, men om det inte klickar direkt känner jag mig fånig om jag rider runt i det.
 
Nedan ser ni ett typiskt exempel på hur lite jag ändrar mina kläder i spelet. Det enda jag ändrar egentligen är plagget på överkroppen och möjligtvis handskarna från vita till svarta. När jag tränar eller springer champ har jag självklart andra outfits som passar sig till situationen. Men vardagligt ser jag relativt likadan ut hela tiden. Vilket kan ses som väldigt tråkigt av somliga. För mig spelar det ingen roll. Det är samma sak med mina hästar. Den utrustning jag använder till vardags på alla mina hästar får plats i ryggsäcken utan att ta särskilt mycket plats. Tänkte visa upp dem grejer jag använder mest på hästarna sedan, men inte idag. Även där har jag speciella champ grejer som jag sätter på mina springare, men att använda utrustning som inte ligger i ryggsäcken.. Nja. Händer sällan. Även där blir det mest till träning att jag försöker matcha hästarna i olika färger. Vilket kanske har synts i något inlägg.
 
Så spännande är jag i mina klädval, haha
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback