Ligger lågt

För tillfället ligger vi båda väldigt lågt med bloggningen. Jag har motivationen men har tröttnat brutalt på den nuvarande designen. Därför sitter jag och spånar på en ny och tänker inte ens ge ett kanske om när den kan tänkas dyka  upp. Har massor att göra på sidan om datorn med häst och skola, och den tid jag har vid datorn sitter jag faktiskt gärna och levlar och gör dagliga. Har även gått med i en ny klubb som jag trivs väldigt bra i! :) Men ja, tills vidare fortsätter nog bloggen att vara lite halvt öde. Tänkte diskutera lite färger med Hanna idag ;) We'll see what happens. 
 

Här får ni en sneak på mitt helt nya tillskott i Silverfield flocken! Happy Lemoncake
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback