Knasig musik

Musiken i spelet har nu för tiden en förmåga att försvinna och bete sig lite hur som haver. Som t.ex. när man rider Fort Pinta loppet en fredag- eller lördagkväll då discot går, så är det ingen musik under loppet! Eller så börjar musiken, tills det att man närmar sig discot, då hör man det kända dunk dunket och sen blir det helt tyst resten av loppet. Haha. 
 
 
Sedan har vi dem nya caféerna. Då tänker jag främst på dem två som finns i Jarlaheim. Jag avskyr cafémusiken som spelas när man närmar sig dem två områdena. Och det värsta är att dem alltid fastnar för mig!! Så när jag ridit därifrån försvinner inte musiken utan fortsätter stalka mig tills det att jag kör ett lopp eller loggar ut! .___. Så nu för tiden kör jag på min kära lista där jag har alla mina tunga favoriter! In Flames, Disturbed, Korn och Volbeat bland andra ♥♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback