Hjärnskrynklande

Nu på kvällen efter att jag levlat Wolf fick jag för mig att jag hade tråkigt. Då nämnde Hanna att hon inte orkade levla och jag nappade direkt på att levla hennes Dynamit! Jag är så brutalt förälskad i den hästen och att provrida den gjorde mig inte mindre sugen på att plocka hem en själv! Drog igenom alla områden utom Firgrove, Valedale och Skördebygden. Vilken häst. Så himla snygg så kunde inte låta bli att hela tiden vända och vrida på vinklarna för att få en ordentlig titt på honom! *-* Nu är det inte långt ifrån att plånboken blir tom igen då jag har fattat tycke för TVÅ nya hästar. Inte bra. Inte bra! ;) Sen var det lagom förvirrande att se sig själv springa runt, och att chatta var ju en kamp då jag hela tiden kollade vad "Hanna" skrivit.. *confused* Tack för att jag fick låna din fina kille Hanna :D
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback