Hur gick det igår?

Gårdagens medverkande i Gdc och Vdc resulterade i två Silvermedaljer, en från vardera lopp! Chiefen gick som en klocka och gjorde en enorm comeback i slutet av Gdc vilket gav mig min första placering i det loppet. Det kändes himla bra, och så han kämpade mot slutet! Efter Vdc tog vi en välförtjänt skrittur, och när han varvat ner ordentligt fick han komma in och mumsa mat. Han såg rätt nöjd ut må jag säga.
 
 
Förövrigt idag så har jag dragit med mig Sammy ut en vända. Nu handlar det om att inte ge upp när han trots sin ålder är i så pass god form. Han skötte sig utmärkt och gick äntligen upp i level 8. Kämpa kämpa. 
 
 
Nu kl 18 är det Novas tur att ge sig ut. Lilltok ska få springa Gdc - kravlöst som alltid - och förhoppningsvis kan det gå lugnt och sansat till. Hon är trots allt relativt grön ännu men brukar kunna sansa sig finfint när det gäller! 
 
Tillsvidare,
Frida Silverfield :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback