Lättare träning med Sam

Nu mot kvällen tog jag ett "lättare" pass med Sam ute på stubbåkern brevid Marleys gård. Då han tränats relativt hårt sen han fick komma tillbaka hem fick han vila under dagen. Att han har sina strax över 20 år på nacken är svårt att tro, det finns gott om kraft kvar i gubben! När jag gjort några tappra försök att mjuka upp honom i skritt - jag trodde att det skulle ta stopp redan där - låg han på bettet och det slutade med att jag red igenom honom ordentligt. Efter några glada skutt hit och dit gick han riktigt fint, och belönades med att få sträcka ut benen över Everwindfälten. Det var uppskattat! Haha. Blir lika glad varje gång jag sitter på hans rygg!
 
 
 
 
 
 
Tillsvidare,
Frida Silverfield :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback