I väntan på något skoj

Då mina hästar har börjat visa framhovarna i Champ tänkte jag låta Chiefen springa Gdc och förhoppningsvis något mer ikväll. Han är efter mycket om och men äntligen i prima kondition och gladare än någonsin. Vägen var lång, men nu är han där han ska vara. Trygg
 
 
Då Hanna är ute på egna äventyr i helgen springer jag runt forever alone ikväll! Har lovat att hålla lektion för henne imorgon igen då det var himla länge sedan sist. Har inga att träna alls nu för tiden då jag inte är i någon klubb... Så Hanna kommer att råka ut för mina träningar nu under en tid! Hoppas på att ha ork att kunna dressyra mina egna hästar bättre framöver också! Konditionen är det inge fel på, men viljan att jobba kan vara lite svår att locka fram! ;) Är du intresserad av en lektion i Dressyr eller Terräng, skicka gärna ett meddelande till mig på Star Stable! 
 
Tillsvidare,
Frida Silverfield :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback