Hallå ja!

Spännande. Första inlägget. Får se vad det här leder nånstans!
Jag heter iallafall Frida och är 19 år gammal. Jag har spelat Star stable i lite mer än ett år nu, och har varit relativt aktiv under hela den tiden (självklart lite till och från med det.. haha.)
Spelar som de flesta andra i första hand för att det är roligt, och så är det rätt skönt att kunna fly till sina virtuella fybenta vänner som jag nu är lite väl fäst vid! Jag är hästmänniska utanför datorn, och håller dessutom på med musik där jag även är utbildad. Just nu läser jag beteendevetenskap och det är mitt sista år. Vad som händer sen återstår att se!  
Då presentationer är relativt svåra att få fullständiga är ni mer än välkomna att skicka iväg ett meddelande på Star Stable om det är något ni är nyfikna på! :)
 
 
Här har ni min förste trotjänare, Emerald Beauty.
 
Lär fixa någon form av signatur, men det är ett framtida problem! 

Tillsvidare,
Frida Silverfield :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback