Visste ni att?

När jag bestämmer mig för att sälja en häst är det oftast inte på grund av hästen i sig. Några enstaka gånger har jag kännt att det inte riktigt är en häst för mig. Men vanligtvis är det för att jag då för tillfället har flera hästar som måste levlas. Det är för mig helt enkelt ett stressmoment att ha flera hästar som är under level 15 samtidigt!
Idag har jag sju hästar allt som allt. Varav fyra är level 15, Sam är på god väg och två som är level 1 och helt "orörda". Den ena av dem, min andalusier, är det meningen att jag ska levla. Men fram tills att jag orkar komma igång kommer jag att vela över om hon är något att ha kvar. Anledningen är att jag "bondar" med mina hästar när jag umgås mycket med dem. När jag har levalat upp en häst till mellan 7-10, då vet jag säkert om jag vill behålla den eller inte. Jag har bara sålt två hästar i den leveln, varav en jag köpt tillbaka (Sam) dem andra jag sålt har helt enkelt inte hunnit bli prio ett tillräckligt fort! 
 
Samanlagt har jag skickat iväg på foder alt. sålt sju hästar (varav en ofrivilligt... -.-) vilket egentligen är rätt sjukt. Det ligger mycket pengar i dem där hästarna. När hästön dyker upp och tid finns över har jag några få som jag saknar och som då kanske kan få komma hem igen under en tid. Men ja. Det återstår att se!
 
Jag hade tyvärr inga vidare bra bilder på så många av mina föredetta hästar. Men jag hittade två på Alli och Rixon.
 
Alli som fick följa med Sus, och Rixon som såldes utanför min vetskap... Båda får gärna trava hem igen!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback