Varning om oärliga och opålitliga gropar..

Eftersom jag inte hade hittat alla mina hemliga platser så hjälpte Frida mig med dem två sista.
Sista platsen blev dessutom ett nytt tänkarställe för mig, så fint där :') 


Sen så undersökte jag och Sky platsen lite närmare, och med vår otroliga skicklighet så fastnade vi i en väldigt jobbig grop. Efter många försök så lyckades vi ta oss upp.. sedan bara för att ramla ner på andra sida, få rött fall och åter igen vara tillbaka i.. ja, kan ni gissa? Gropen

 
Så ser du den här gropen så vänd dig om på direkten och fly. Titta inte bakom dig, bara spring bort bort bort från den! D:

/Hanna Winterforest
 
Kommentarer
Tess säger:

ASGARV xD <3

Svar: Det kallas talang ;) <3
♠ Frida Silverfield ♠

2013-10-07 | 12:45:14
Bloggadress: http://tessified.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback