Spännande uppdatering?? ....

 
Ja hörni. Jag har faktiskt för en gångsskull en hel del tankar om vad veckans uppdatering kommer att kunna innehålla. 
Jag tror att vi kommer att få Andalusiernäntligen! Då man hittat andalusier i filerna. Där finns färgerna Grå, vit och brun med. Det finns även anledning att tro att rasen kommer att få ett speciellt utseende precis som vår redan så vackra Frieser. Detta då filerna matchar varandra. Förutom andalusiern, funderar jag precis som alla andra över Södra Jorvik som kommer närmare med stormsteg. Jag tror dock inte att vi har sån tur att det öppnas (ledande uppdrag) imorgon, utan tror snarare att vi får ett realese datum. Anledning till att så många tror att det äntligen är dags att få komma in i SJ är nog främst för att Gyllenåsarnasdal öppnades bara månaden innan Star Stable hade sin första födelsedag, och som ni säkert redan vet firar dem 2 år på torsdag. Därmed tror jag att det kommer att dyka upp festligheter så som förra året, som bl.a. extra disco, fyrverkerier och ev utrustning eller kläder dagen till ära. 
 
Trots mina spekulationer och små förväntningar över att vi äntligen ska få en riktigt bra uppdatering (tyckte mycket om stallhjälpen dock!) så har jag inga större förhoppningar! Det blir vad det blir, men mest hoppas jag på andalusiern om vi ändå "bara" får ett realese datum för SJ! :D
 
Tillsvidare, 
Frida Silverfield :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback