Så länge varade det...

Efter att ha gjort lite uppdrag och utforskat han jag inte långt innan jag hamnade på Bedrövade Dews Farm. Där är jag nu fast i och med den korrupta filen och kan inte logga in utan att kastas ut innan det koppat upp till servern... Spännande -.- mailat support. Hoppas dem löser det snabbt. Dem varnade för det i global men visste ju inte riktigt var farmen låg och är relativt långt ifrån ändå! Well well. Game Master Elise sa att dem hade satt sina programerare på att lösa problemet. Så det går nog rätt fort ändå. Hoppas hoppas!
 
Bilden är mörk för att den precis höll på att försvinna! 
 
DOCK! Så har jag sett det mesta redan, and I like it! Men är inte så hyper som många andra! Hittat en hel del roliga finesser så som lindor som ser ut som skydd och en fantastisk ny häst som jag knappt kan hålla mig ifrån. Naturen och området i sig är väldigt välgjort och jag älskar all aktivitet som människor som går runt, ryttare som rider på vägarna och rörliga djur i hagar. Men nu är det spännande över. Så nu kan jag utforska i lugn och ro utan att känna "omg omg omg hitta allt hitta allt hitta allt." Hehe. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback