Oaktivitet

Egentligen så gillar jag inte när folk ber om ursäkt för att dem är så oaktiva på sina bloggar, men men!

Eftersom jag fått tråkiga nyheter irl så känner jag ingen alls motivation till varken bloggen eller Star Stable (eller något överhuvudtaget) Det är väl en slags förklaring till varför jag kommer bli/är en smula oaktiv
Men ska försöka ta mig i kragen och skärpa till mig!

Här är bilder då jag tränade upp sitsen med Prins, vi hoppade även lite i trav (mer Cavaletti egentligen, ungefär höjden jag klarar utan sadel xD )
Sen så fuskar jag jämt med pallar och liknade när jag ska upp på hästen barbacka. Så har försökt öva på att ta mig upp. Gick ganska kass då Prins är en relativt hög häst och jag som är ovig och ungefär lika smidig som en elefant. 





 
Supporten har fortfarande inte svarat heller... börjar undra om dem ens kommer svara.
Vi får väl se imorgon!

/Hanna Winterforest
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback