Lektion

Hallå ja, det blev en lektion för mig och Coral ikväll också! spontant, så vi drog till VD där vi mötte upp Lily och Avery.
Coral skötte sig super trots att han var rejält nyfiken på Lilys och Averys hästar, lektionen gick bara bra.
Vi gjorde galoppombyten och olika övningar med växlande gångarter, Coral var så fokuserad så och ville väl samtidigt imponera på dem andra hästar, fåniga lilla häst :')

Var intressant att rida för någon ny lärare, tror inte jag har ridit för nån annan än Frida och Tess :o
Iaf så minns jag inte något annat..
 


Efter lektionen så drog vi ut på uteritt och picknick, Lily och jag! (Avery var med från början, men loggade sedan ut)

 
Sen hände det inte så mycket mer :D

/Hanna Winterforest
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback