Förkyld & Trött

Yes, blev plötsligt förkyld och halsen tar kål på mig. Har alltid haft problem med halsfluss dit och halsfluss hit, att den aldrig kan ge sig? 
Huvudet känns också som en uppsvälld vattenmelon som nån hotar att krossa med en hammare när som helst -.-

Nog om det!

Jobbat och slitit med bron idag också, känns ju som man redan kommit en bit trots man bara är på dag två? :o
Har levlat lite smått med Coral också, han blir ju aldrig klar.
 
 
 
Något jag verkligen tycker om på ss trots att jag aldrig använder mig av dem är dem här små vägskyltarna!
Hur mysiga som helst, skulle bli besviken om ss hade tagit bort dem. Dem hör liksom till, love them :')


 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback