Det som händer på kvällarna

Hade inte varit inne på Star Stable på hela dagen, beslöt mig dock för att logga in och sköta hästarna åtminstone runt 20.00 nån gång. Slutade med att jag loggade ut typ nyss?

Först så kom jag och Quicky på att vi klär oss väldigt ensidigt, så vi testade en ny look! i typ 5 minuter..


Nja lite för mycket black and white

Sen tog jag med Sky till Valedale för hennes första Championat. Tyvärr så kom vi inte i mål då hon fick panik av att ha så många hästar vid sig samtidigt. Något att träna på!
Efter champet så drog Frida, jag, Sky och Rave ner i Paddocken och red lite smått, men bytte snabbt lokal till ridhuset för att hoppa hinder.
Självklart blev det inga snygga hoppbilder för min del, men man tager det man haver!


Sky älskar ju att hoppa, tar så fina och härliga språng med perfekta avstamp (När inte ryttaren styr som en tok då)

Efter ridhuset så var det spekulation av hästarna som finns tillgängliga!
Slutade även med att Frida tog hem en, den vi minst anade kan man väl säga. Hon får berätta mer för er!
Min lilla ponny Mini Trouble och jag tog även ett dopp som avslutning på denna kväll. Och ja, sadeln blev blöt.

 
Tur för honom att han är söt. Lilla tröga och tjuriga ponny.. funderar starkt på att hyra ut honom till en liten flicka ett tag. Men inget är bestämt ännu så ett tag till stannar han i mitt stall!

 
Fina Jorvik!

/Hanna Winterforest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback