Dags att laga bron!

Hejsan!
För att få tillgång till det nya området Skördebygden så måste en väldigt viktig bro lagas!

Nya uppdrag:
- Redan nu är det dags att reparera bron mellan Silverglade och den fantastiska Skördebygden! Rid till den trasiga bron nära Nilmers Högland och prata med förmannen Donald. Han verkar ha lite svårt att göra det alldeles själv... 

Om du hjälper Donald varje dag denna vecka så kommer du få tillgång till Skördebygden på releasedagen!
 
Hjälp Donald laga bron!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 

Frida: Tycker självklart att det är roligt att det äntligen är dags! Men samtidigt så ser jag inte framemot att göra uppdragen av den anledningen att det kommer att vara kaos runt bron hela veckan. Väntar nog till sent på kvällen innan jag ens ger mig på att försöka med uppdragen! Och så är det lite trist att Hanna inte är hemma! Hade gärna gjort dem med min buddie! ♥
 
För övrigt, bra uppdatering. Det händer äntligen lite större saker! :)
 
Tillagt!
Hanna: Kan hälsa att jag är fett besviken på att jag inte är hemma... nästan så jag sätter mig på första bästa buss hem (skämt åsido) 
Nej men jag hade verkligen velat vara hemma då allt sätter igång :( men jag har ju Frida som är min trogna rapporterare :')
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback