Tidigt fluffig julklapp

För några veckor sedan i en uppdatering så öppnade husdjursshopen i Jarlaheim. Vanligtvis brukar jag inte lägga något större intresse i husdjuren i spelet då jag så himla lätt tröttnat på dem jag tidigare köpt. Men nu var det något som fångade mitt intresse och det var att det kommit en Dobberman. Blev lagom nyfiken och såfort jag loggade in så red jag dit för att kolla. Självfallet hade jag förväntat mig något helt annat så när jag såg den brunsvarta lille saken blev jag inte särskilt dragen. 
 
Meeen.. Dagarna gick. Tror det tog en vecka eller två tills jag kände att - Nej, jag måste ha den där hunden! Så medan Hanna väntade uppe vid Nilmers (hon var utan SR för stunden) så sprang jag iväg och köpte den lille. Och för första gången har jag inte tröttnat på ett av spelets husdjur. Haha. Är mer eller mindre besatt av min lille grabb och han är ju så ofantligt söt .__. *fjant* Hanna kom ju dessutom på det fantastiska namnet!
 
Say hello to Lill Tass :')
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback