Silversong Runners

Yes, efter att vi sprungit klubblösa ett bra tag nu (Ingen aning om hur länge, men länge är det!) så har Frida skapat sin klubb Silversong Runners igen, vilket var otroligt skönt då jag funderat på att skapa en egen klubb för att slippa inbjudningar som ibland drivit mig till vansinne.

Har ju känt mig väldigt kluven om jag vill ha en klubb där det händer saker, ta del av en gemenskap. Eller om jag vill ha en klubb som inte ens är en klubb, en titel?
Jag är inte säker, men tror jag äntligen fått svar på den frågan. Jag vill ha en titel. En titel som inte är en titel utan ett hem. SR är mitt hem..

Det händer ju saker nästan varenda dag i SR! :D två knäppskallar som hittar på det ena och det andra. Och även om vi inte har namnet under oss, så kommer vi alltid tillhöra SR. Vars vi än går, vad vi än gör så kommer vi alltid bära med oss det.
Bara inte insett det förr. Ingen av mina föregående klubbar (och det är väl typ bara en klubb?) har aldrig kunnat, och kommer aldrig kunna mäta sig med SR. Bara skamligt att jämföra.

Nej så gott folk. Finally så kan jag se och uppskatta vad jag har och haft så länge. Vilket är helt underbart! :D

Ni ska veta hur svårt det var att få till den här bilden! D: blod, svett och tårar!
Obs, en gammal bild också (a)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback