Fullt i plånboken

Jag upptäckte igår när jag gjorde juluppdragen att jag fick fullt med Jorvik Shillings och tänkte då "jaha, bara att köpa mat!" Så jag tog uppdraget där jag var och sprang vidare till till Sgb där det skulle lämnas. Vid det här laget hade jag glömt att jag hade fullt med JS så jag lämnade in det uppdraget och fick upp samma ruta igen att "du har fullt med jorvik shillings" eller vad det nu står. Då reagerade jag på att hallå... Förut kunde man inte lämna in ett uppdrag som gav JS om man hade fullt - dvs 10.000. Men nu kunde jag det. Är det något dem ändrat eller är det bara en bugg säg? Nu gick jag inte miste om mer än 35js men det blir ju lite irriterande även det. 
 
Ge oss en bank!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback