En helt vanlig kväll

Börjar väl lite smått med att vi bestämmer oss för att besöka tomten i Jarlaheim och fixa till oss några presenter. Frida på sin eldiga lilla häst Atlas och jag på kära gamle Turbo.
Ridturen dit gick utan några större missöden, Atlas är ju född och uppvuxen i SB så han känner ju till stället!, hos tomten så blev det då julklappar. Vi fick varsin blå mössa som jag envisades med att ha på mig resten av kvällen :D sen fick Frida sååå fina, matchande skor och byxor medans jag fick vantar och träns.
 
Efteråt tittade vi på hästarna i Fort Pinta, ingen häst där som intresserar mig så hemskt men vore roligt om Frida plockade med sig en hem därifrån nån gång.. hm..
Wroooooom sa det och vi stack iväg till Firgrove, Atlas skötte sig super längst vägen såvitt jag vet. När vi kollat klart på hästarna där så skulle Atlas få testa hoppa lite, med mening den här gången xD


Är ju lagomt imponerad av grabben, han har utvecklats enormt på så kort tid. Visst tar han mega skutt över hindren och ibland blir det stopp, men han är en sån rak och ärlig häst.
Här tränade han in sina karate moves!
 
 
Turbo fick stå och äta i en buske medans jag lekte fotograf. Han har blivit ett riktigt matvrak!
Men stora fina hopp fick Frida till på Atlas också, tror tyvärr att jag missade dem flesta då jag fixade med bilderna -.-
 

Och med min talang som fotograf fick jag självklart till det här kortet också, snyggingar! ;)

 
Efter Atlas stora bedrift så besökte jag och Frida discot medans han fick vila sina ben, Turbo åt väl upp rabatterna eller stod och sov.
När vi gjort det vi är bäst på (Dansa och prata om allt mellan himmel och jord) så blev det utloggning.
Imorgon är det en ny dag! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback